ett tag sen...

jag var aktiv med skrivandet, ska försöka skriva lite oftare, men lovar inget jag inte kan hålla ;)
sitter och funderar över mina pengar, ska nämligen göra nått kul tror jag :)
så måste ta bort en hel del kläder jag har på väntelistan på hm... men för första gången känns det bra att veta att jag inte har råd om jag ska göra denna grej jag och Fredrik har pratat om :)

Hmm, tycker att elin och matte ska skynda sig på arbets och komma hit och hämta mig,
sitter nämligen hos syster och lyssnar på spotify i min ensamhet.
Trodde ju att dom skulle vara hemma, men Deion är på dagge och syster på skolan... tråkigt.

nä, nu ska jag farma på min farm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0